طرح توجیهی تولید لباس

شرکت کام برای ایجاد یک کارگاه تولید لباس درجه ممتاز ( لباس مردانه لاکچری / لاکشری luxury  ) برای رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال. این شرکت با مشاوره ما ، نه فقط به دنبال تولید لباس مردانه خواهد بود بلکه تبلیغات برند خود را نیز بر اساس یک طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) طرح کسب‌وکار تجاری Business Plan  انجام خواهد داد. م.ف مدیرعامل این مجموعه از ما درخواست نمود تا طرح توجیهی تولید پوشاک مردانه به‌گونه‌ای تحلیل و تدوین گردد که در کوتاه‌مدت بتواند برای دریافت اقامت سرمایه‌گذاری از کشورهای اروپایی نیز از همین سند استفاده نماید. مشاور در این خصوص ایشان را راهنمایی نمود که طرح توجیهی برای مخاطب داخلی با مخاطب غیر ایرانی بسیار متفاوت است و توافق بر تدوین دو طرح توجیهی متفاوت، حاصل شد. به‌اختصار بخش‌هایی از طرح توجیهی مدنظر تشریح مینماییم.

طرح توجیهی تولید پوشاک مردانه

شرکت کام قرار شد تا با همکاری خرده‌فروشان ، آگاهی از برند خود را افزایش دهد و با یک برنامه بازاریابی خاص، تصویر جدیدی از یک برند البسه ایجاد نماد. محصولات این شرکت همه درجه یک ، باکیفیت بالا و گران‌قیمت خواهند بود. این شرکت امیدوار است تا در آینده علاوه بر لباس، تحت برند خود اودکلن / عطر، جواهرات، عینک، ساعت نیز عرضه نماید.

خلاصه اولیه

  • بیانیه ماموریت

ماموریت شرکت بر تغییر ظاهر مشتریان بر پایه استایل و کیفیت است.

  • توصیف کسب‌وکار

دفتر این شرکت در زعفرانیه و مقر مدیر اجرایی ، بازاریابی و فروش است و در حدود ۷۵۰ مترمربع است.

  • استراتژی

در این طرح توجیهی ، استراتژی این شرکت بر یک بازاریابی تهاجمی در جهت توسعه بازار در ارائه طیف کاملی از محصول برای مشتریان است. شرکت به دنبال جایگزینی محصول خود با محصولات متفاوت در بازار است در این مسیر استراتژی بازاریابی ویژه‌ای در جهت افزایش آگاهی از برند اتخاذ خواهد نمود. این شرکت با بهره‌گیری از چند متخصص از کشورهای اروپای شرقی در حوزه تولید پوشاک و نیز متخصصین داخلی به دنبال غلبه بر موانع بازار است. این شرکت به دنبال این‌که در اولین سال حضور در بازار با اثرگذاری بر صنعت مد ، حجم بالایی از تقاضا برای محصولات خود ایجاد نماید. هدف شرکت برای ۸ سال آینده ؛ حضور در بازار محصولات کودکان و بانوان است.

  • ارتباط استراتژیک

این شرکت در همکاری با یک شرکت سرمایه‌گذاری و یک شرکت تبلیغاتی است. این همکاری‌ها برای کام بسیار حائز اهمیت بوده زیرا که می‌تواند با به‌کارگیری چهره‌های هنری، تداعیات برند خود را مدیریت نماید. چهره‌های معروف، دارایی ارزشمندی هستند که با دریافت لباس پوشاک رایگان برای مصاحبه، کنسرت و موزیک ویدیو با شرکت کام همکاری می‌نمایند.

  • محصولات

تولید پوشاک با چنین کیفیتی قادر است تا موجی در بازار فروش اجناس لاکشری ایجاد نماید و کسانی که به دنبال جایگاه کیفی و اختصاصی در این عرصه هستند را به سوی برند خود جذب نماید. محصولات از طراحی و دوخت حرفه‌ای و استفاده از بهترین پارچه‌ها و مواد جانبی بهره می‌برد.