طرح توجیهی مغازه تعمیرات موبایل

بیزینس پلن فروشگاه تلفن همراه

تلفن همراه عامل ایجاد انقلاب اطلاعاتی بود، زیرا نحوه دریافت صدا را بازتعریف نمود. اما در ابتدا به علت هزینه های بالا، در دسترس همگان نبود. نتیجتا، ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه  (تلفن موبایل) به دنبال پیدا کردن راهی برای گاهش زمان ، افزایش حجم  خدمات و افزایش منابع در دسترس برای کاهش هزینه ها هستند.

شرکتهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و سازندگان تجهیزات ارتباطی در سراسر جهان برای گسترش بازار خویش با بهره گیری از توانمندی و سرمایه افراد مشتاق به دنبال جذب این افراد میباشند تا به عنوان نماینده ، محلی برای فروش محصولات و ارائه خدمات آنان در بازارهای متفاوت باشند. زیرا میلیون های تلفن همراهی که در دست مردم وجود دارد ، به این خدمات و تجهیزات نیاز دارند.

شرکت بیزینس-لایت به عنوان وارد کننده تجهیزات تلفن همراه برای توسعه بازار، به دنبال ایجاد مراکز فروش تجهیزات موبایل ( مغازه فروش وسایل جانبی موبایل  و تعمیر موبایل ) از تیم مشاوران مدیریت ایران درخواست مشاوره برای نوشتن طرح توجیهی نمود.

این شرکت با سرمایه گذاری مناسب بر آموزش ، تجهیزات و تبلیغات به دنبال کسب سهم بالایی از بازار فروش و تعمیر تلفن همراه است. همچنین با جذب سرمایه گذار به توسعه بازار تعمیر تخصصی تجهیزات و ساخت تجهیزات جانبی در ایران است.

عوامل موفقیت :

عناصر موفقیت شرکت در تاسیس فروشگاه وسایل جانبی و تعمیر موبایل به شرح ذیل است :

  1. ارائه خدمات پس از فروش مناسب
  2. تقویت شبکه مشتری معرف
  3. تمرکز بر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های تلفن همراه GSM هوشمند اندورید . ویندوز ، ای.او.اس
  4. پاسخگویی سریع به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مشتریان

ماموریت فروشگاه تعمیرات و تجهیزات موبایل

ماموریت فروشگاه های شرکت بر ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است. مدیر هر فروشگاه باید خدمات خود را سریع ، مناسب و منطبق با نیاز هر مشتری به وی ارائه دهند. همچنین مدیر فروشگاه باید خدمات مشاوره تخصصی را به مشتری ارائه دهد . مدیر و فروشندگان باید بتواند رابطه حرفه ای و قوی با مشتری و تامین کنندگان  برقرار سازند و با دریافت آموزشهای جدید ، خود را با تغییرات تکنولوژیک بازار هماهنگ نمایید.

اهداف تعمیرات و تجهیزات موبایل

برنامه شرکت بر تمرکز بر بازار هدف است تا در بازار رسوخ مناسبی داشته باشیم : تمرکز بر مشتریان تجاری خاص، تمرکز بر مشتری تجاری معمولی و تمرکز بر مشتریان حقیقی .

فروشگاه های این شرکت ابتدا در مراکز اصلی فروش تجهیزات مرتبط با موبایل راه اندازی و سپس به در سایر مناطق جغرافیایی افتتاح خواهد شد.

اهداف تجاری

  • رشد شرکت
  • تبدیل شدن به رهبر سیستم پخش و توزیع خدمات و تجهیزات تلفن همراه
  • افزایش تعداد فروشگاه های خرده فروشی

اهداف مالی

  • افزایش درآمد

اهداف بازایابی

  • افزایش فعالیتهای بازاریابی
  • توسعه بازار
  • افزایش نقاط دسترسی
  •  تلاش شناخت برند