طرح توجیهی تجهیزات پزشکی  ( وسایل پزشکی )

تجهیزات پزشکی توسط شرکت ANX برای دریافت نمایندگی انحصاری یک محصول پزشکی از کشور به تیم مشاوران مدیریت ایران سفارش داده شد. این شرکت آلمانی یکی از 5 شرکت مطرح در جهان است و تاکنون به هیچ شرکت ایرانی نمایندگی انحصاری نداده است و هر محصولی که از آن در ایران بوده است ، به صورت غیرمستقیم و فقط تحت عنوان فروش محدود در بازار ایران وجود داشته است.

طرح توجیهی تجهیزات پزشکی ( وسایل پزشکی )

این طرح توجیهی ( طرح کسب‌وکار Business Plan ) باید بتواند شرکت آلمانی فروشنده تجهیزات پزشکی را قانع نماید که شرکت ANX یک شرکت معتبر و قابل اعتماد و اطمینان است. این طرح توجیهی باید بتواند نشان دهد که این شرکت می‌تواند تعهدات مالی ، ، فروش و برندسازی شرکت آلمانی بر اساس استاندارد آنان و با یک برنامه ایرانی ، می‌تواند به پیش ببرد. ما با ارائه یک طرح توجیهی بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا و ی شمالی ، به صورت کامل و بر اساس اعداد و ارقام حقیقی ، این مسئله را برای آن شرکت تشریح نمودیم . شرکت ANX توانست این نمایندگی در مدت 3 ماه از آن شرکت دریافت نماید.

خلاصه اجرایی

شرکت ANX یک شرکت توسعه دهنده تجهیزات پزشکی است که وسایل پزشکی را طراحی و ثبت و گاه وارد می‌نماید . این شرکت قصد دارد تا محصول *** را با توجه به نیاز شدید و عدم وجود محصول باکیفیت جایگزین ، برای عرضه در بازار ایران ، از آلمان وارد نماید.

تعریف تجهیزات پزشکی (وسایل پزشکی)

ابزار،وسیله ، مواد، معرف، کالیبراتور، تجهیزات جمع‌آوری و دسته‌بندی، حفظ و نگهداری نمونه و محلول‌های کنترل‌کننده آزمایشگاهی و دندانپزشکی

رقبا و وضعیت بازار

اکنون دو محصول برای رفع نیاز بیماران در بازار ایران وجود دارد. یک محصول چینی است که بسیار بی‌کیفیت است و ارزان قیمت و دیگری محصول کشور فرانسه است که کیفیتی متوسط و قیمتی بالا دارد. در حال حاضر بیش از 450 هزار نفر در ایران به این تجهیزات پزشکی نیازمندند که در طی 10 سال آینده اندازه این بازار در حدود 20% رشد خواهد نمود. حجم این بازار در حدود 100 میلیارد تومان است.

مزیت رقابتی

  • سابقه 15 ساله در حوزه ، واردات و توزیع تجهیزات تخصصی پزشکی
  • برند قوی و شناخته‌شده
  • نیروی انسانی متخصص
  • سرمایه در گردش مناسب

اهداف

  • دستیابی به 45 درصد سهم بازار در پایان سال دوم.
  • رسیدن به سود خالص در سال اول، افزایش در سال دوم تا 35%.
  • افزایش رضایت مشتری تا 98% در پایان سال دوم.

مأموریت

ما با ارائه راه‌حل‌های محصول محور برای کمک به عوارض بیماری X، برای کاهش چشم‌گیر پیشروی بیماری ، موجب کاهش درد بیماران خواهیم شد.

کلید موفقیت

  • ارائه محصولات نوآورانه و باکیفیت در قیمت معقول
  • پشتیبانی مناسب در تمام نقاط کشور
  • ارتباط حرفه‌ای و قوی با پزشکان متخصص حوزه بیماری X
  • سطح بالایی از وفاداری موجب جلوگیری از دست رفتن مشتریان می‌شود
5/5 - (9 امتیاز)