رستوران فست فود

طرح توجیهی رستوران فست فود در این صنعت بسیار لازم است.

البته برای مجموعه هایی که خواهان پیشرفت در این زمینه هستند.

شرکت ا.س.تی از استان فارس (شهر شیراز) طی تماس با تیم مشاوران مدیریت ایران درخواست یک طرح توجیهی برای جذب را اعلام نمود.

پس از عقد قرارداد و طی مراحل ، فست فود برای این شرکت تهیه شد.

طرح توجیهی رستوران و طرح توجیهی فست فود

خلاصه فعالیت شرکت در طرح توجیهی رستوران فست فود

شرکت ا.س.تی تحت برند x به صورت محلی به ارائه مواد غذایی فست فود مشغول بود و به دنبال توسعه بازار و محصول است و حضور در سراسر کشور و کشورهای منطقه است.

طرح توجیهی فست فود به دنبال آن است که از طریق فرانچایز و با ارائه تفکرات خلاقانه تصویری متمایز را ایجاد نماید.

برند ایکس ارائه دهنده غذایی با کیفیت و با قیمت مناسب همراه با بسته‌بندی و فضای جالب و هیجان‌انگیز است.

برند ایکس پاسخی به تقاضای روزافزون غذاهای حاضری و فوری (سرپایی) است تا مصرف کنندگانی جذب نماید که قصد راه رفتن و تماشای ویترین فروشگاه‌ها را دارند و تمایل به نشستن در یک محل برای صرف غذا را ندارند.

با وجود چنین بازار رقابتی کنونی فست فود ایران، عملا ایجاد تمایز بین برند ایکس با سایر برندهای موجود بسیار سخت و سخت تر می‌گردد.

تهران به عنوان پایتخت با حدود ۱۸ میلیون جمعیت به عنوان پیش رو در بسیاری از عصرها می تواند بهتر محل برای شروع یک کسب و کار جدید باشد.

تهران با جمعیتی غیر ساکن از کرج و قم نیز در طول روز روبرو است. این به معنای یک بازار بزرگ است.

هدف اصلی، تاسیس یک شعبه در یک فروشگاه بزرگ و پر رفت و آمد است.

جایی در نزدیک مرکز شهر تا بعدا به صورت گام به گام تعداد نقاط تماس را افزایش دهند.

در این Business Plan یک نقطه یابی علمی و تحقیقی برای انتخاب بهترین نقطه تاسیس اولین شعبه برند ایکس انجام شد.

برای دو شعبه آتی این برند نیز برای یک سال آینده به تفکیک ماه و برای ۳ سال آینده میزان فروش مدنظر تعریف شد.

همچنین میزان سرمایه مورد نیاز و سهم سود سرمایه‌گذاران نیز در طرح کسب و کار تعیین شد.

سرمایه گذاری اولیه از سوی برند ایکس این اجازه را می‌دهد که ارزش ایجاد شده برای مشتری همراه با تجربه ارزشمندی است که ناشی از خوش فکری موسس این برند و دریافت مشاور از سوی ما بوده است.

هدف‌گذاری بیزینس پلن رستوران فست فود

  1. تاسیس اولین شعبه یک فست فود موفق و کسب سهم بازار در صنعت فست فود ایران.
  2. تبدیل برند ایکس به یک نقطه مرکزی در هر خرید.
  3. افزودن تعداد شعبات در پایان سال سوم، و فروش فرانچایز فست فود اول به کلان‌ شهرهای ایران (تبریز، شیراز، مشهد ، اهواز) و سپس در کشورهای منطقه در پایان سال ششم.

بیانیه ماموریت طرح توجیهی فست فود

هدف اصلی تبدیل‌شدن به یکی از بهترین برندها در حوزه فست فود در ایران است، که با یک شعبه خرده‌ فروشی در مراکز خرید بزرگ آغاز می‌گردد.

برند ایکس تلاش خواهد نمود تا برترین برند فست فود در بازار محلی شود.

4.7/5 - (16 امتیاز)