شرکت تهیه غذا و یا همان مجموعه هایی که با نام کترینگ می شناسیم دارای پیچیدگی های زیادی است.

مجموعه مشاوران مدیریت ایران، با سال های تجربه و نمونه های موفق زیاد شما را در تهیه این نوع از طرح های کسب و کار تجاری کمک می کند.

طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) شرکت تولید کننده غذاهای گرم با تحویل رایگان

طرح توجیهی شرکت تهیه غذا

شرکت تینا یک شرکت مسئولیت محدود خصوصی است که قصد پخت غذا برای ۱۰۰۰ نفر در یک محدوده شرق استان تهران برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و نیمه‌دولتی غذا فراهم آورد و در محل تحویل می‌دهد.

شرکت در حدود ۳۵ نیروی کار دارد.

علاوه بر این هرساله تعدادی از افراد علاقه مند به آشپزی را برای کار آموزی دعوت به کار کرده و در مدت ۶ ماه آنان را به یک آشپز ماهر تبدیل می‌نماید.

طرح توجیهی این شرکت در ۳۶ مرحله و در ۵۰ صفحه در مدت یک ماه تهیه شده است.

اهداف طرح توجیهی شرکت تهیه غذا

شرکت تینا قصد توسعه بازار دارد، از این منظر علاقه مند است تا مدت زمان کار روزانه خود را افزایش و شعبات جدیدی را افتتاح نماید و دوره های ی آشپزی آکادمیک برای کارکنان خود برگزار نموده و همچنین کارآموزان رشته آشپزی را برای کار در این مرکز جذب نماید و بعد از آموزش این افراد، آشپزخانه شعبات جدید را به وسیله این افراد فعال نماید.

در ضمن تدوین طرح توجیهی، به مدیر عامل این شرکت مشاوره داده شده است که برای برند خود عملیات برندینگ را نیز پی گرفته و برای رسیدن به یک بسته بندی مناسب با طراحی حرفه‌ای تلاش نماید.

قرار بر این شده که به ازای هر ۱۰ اضافه ناشی از عملیات مشاوره جدید، ۱ ظرف غذا به یک مرکز نگهداری از معلولین و یا کودکان خیابانی کمک انسان دوستانه انجام شود.

در جهت افزایش مخاطبین غذای این شرکت ۹ استراتژی دیگر تنوع و تمایز در کیفیت و کمیت، نیز مد نظر می‌باشد که برای اولین بار در ایران انجام می‌شود.

تمام استراتژی ها توسط مشاور از طریق طوفان فکری و بنچ مارک تدوین و در مدت ۳ هفته مورد آزمایش واقع شده است تا عملی و تجاری بودن آن‌ها اثبات گردد.

مأموریت :

یکی از مهمترین بخش های بیانیه ماموریت بر اساس طرح توجیهی  این شرکت تهیه غذا عبارت است از :

ارائه غذای متنوع و باکیفیت بالا، با سرویس تحویل رایگان.

عوامل موفقیت کلیدی بر اساس طرح توجیهی :

  • نوآوری در طبخ و مزه با در نظر داشتن سلیقه و ذائقه ایرانی
  • استفاده از تکنولوژی های خاص در جهت تولید مواد غذایی سالم با حداقل اثر منفی بر خواص
  • نوآوری در بسته بندی برای حفظ بافت و دمای مواد غذای تولید شده
  • نوآوری در شکل مواد غذایی سرو شده
  • رعایت نظافت از خرید مواد اولیه تا هنگام تحویل مواد غذایی به مشتری
  • همکاری با سرآشپزان تحصیل‌کرده و خوش‌فکر و رشد یافته از درون مجموعه

اطلاعات فوق با اجازه کتبی شرکت سفارش دهنده طرح توجیهی، در این سایت منتشر شده است.

اسم شرکت و برخی اطلاعات کلیدی تغییر نموده است.

3.6/5 - (11 امتیاز)