طرح توجیهی پرستاری کودک در منزل

پرستاری کودک در منزل ،توسط آقای ک.ا به تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT ارائه شد. طرح توجیهی پرستاری کودک در منزل برای یک مرکز مراقبت و نگهداری کودک است که خدمات نگهداری از کودکان بین سه تا پنج ساله را تشریح و توجیح مینماید. جناب آقای ک.ا پیش از عقد قرارداد ، ابتدا مشاوره ایی در خصوص چگونگی نوشتن طرح توجیهی از این ما دریافت و بعد از اطلاعات از پیچیدگی‌های مرتبط ، آن را به صورت کامل به تیم ما واگذار نمود. به دنبال نوشتن طرح توجیهی برای جذب سرمایه‌گذار است .  این مرکز با تمرکز بر خانواده های رده بالای بازار به دنبال معرفی برندی لاکشری و باکیفیت است. والدین حاضر در این بازار ، بسیار بلندپرواز هستند به طور معمول برای پرداخت هرگونه هزینه برای فرزندان خویش از هیچ کوششی فروگذار نیستند و تمایل بالایی به دریافت خدمات انحصاری دارند. طرح توجیهی پرستاری کودک در منزل ( بیزینس پرستار برای نگهداری از کودک )

از طریق تخصصی کارکنان و سیستم های یادگیری نوآورانه، این شرکت در اموزش و پیشرفت کودک میتواند خدمات حرفه ای ارائه نماید.  برنامه های آموزش و درسی، همراه با امکانات طراحی شده سفارشی ، خدمات بسیار خوبی را برای کودکان و والدین تضمین می کند. در طرح توجیهی پرستاری کودک در منزل ، انتظار می رود بعد از 11 ماه شرکت به سودآوری برسد و بعد از سال سوم ، میتواند ، مرکز دوم را در استانی دیگر افتتاح نماید. ساعت کاری این مجموعه از 6 صبح تا 8 شب است. این ساعت کاری در بین تمام شرکت‌های رقیب بی‌نظیر است و می‌تواند موجب جذب هرچه بیشتر مشتریان شود.

اهداف

در طرح توجیهی پرستاری کودک در منزل اهداف برای سه سال اول عملیات به شرح ذیل ، پیش بینی شده است :

  • برای ایجاد یک شرکت خدماتی مبتنی بر پرستاری کودک در منزل ، که هدف اصلی آن فراتر از انتظارات مشتری است.
  • استفاده از خدمات این شرکت توسط حداقل 40 خانواده مختلف در هشت ماه اول.
  • افزایش 20٪ تعداد مشتریانی در هر سال.
  • ایجاد یک کسب و کار پایدار و سودآور.

ماموریت

ماموریت این شرکت برای ارائه خدمات مراقبت از کودکان با کیفیت بالا است. ما به بهترین پایبندیم، هر چیز دیگری در جای خود قرار می گیرد. خدمات ما از انتظارات مشتریان ما فراتر خواهد بود.

 

مطالب مرتبط :

4.4/5 - (7 امتیاز)