سیستم هوشمندسازی اتاق پرو از جمله بیزینس پلن هایی می باشد که توسط تیم مشاوران مدیریت ایران نوشته شده است.

طرح توجیهی اتاق پرو هوشمند – استارتاپ استرالیا

طرح توجیهی هوشمند سازی اتاق پرو توسط شرکت XOX که در مستقر است به ما واگذار شد. ازآنجایی‌که کشور استرالیا اهمیت بالایی به طرح‌های نوآورانه می‌دهد ، بهشت شرکت‌های است . این طرح توجیهی برای همکاری با یک شرکت که داری 160 نمایندگی خورده فروشی لباس زنانه ، مردانه و بچه‌گانه در سراسر استرالیا و نیوزیلند است و قصد دارد تا هوشمند نمودن اتاق پرو تمام نمایندگی فروش این شرکت از طریق سیستم آینه هوشمند ، تجربه خرید را دل‌پذیرتر نماید.

هوشمندسازی اتاق پرو طرح توجیهی آینه هوشمند

آینه هوشمند

آینه هوشمند از طریق متصل کردن فروشگاه به شبکه اطلاعات خریداران را جمع‌آوری نموده و از طریق یک سیستم محصولات مناسب را به مشتری پیشنهاد نماید.

اتاق پرو نقش بسیار مهم و موثری در فرایند تصمیم‌گیری خریدار ایفا می‌نماید. تحقیقات نشان می‌دهد که 29 درصد جستجوی آنلاین به خرید منجر می‌شود ولی تقریبا 65 درصد از مشتریانی که لباسی را پرو می‌نمایند ، به مرحله خرید می‌رسند. اما اکثر اتاق‌های پرو به صورت یک دخمه بوده و بدترین ، زشت‌ترین و کثیف‌ترین قسمت فروشگاه به اتاق پرو تخصیص داده می‌شود.

برخی شرکت‌ها که برای فروش بیشتر به همه جزئیات توجه می‌نمایند ، به سمت استفاده از نوآوری در فضای اتاق پرو رفته‌اند . در خصوص نور ، دما ، مساحت و حتی آینه درون اتاق پرو .در تعدادی از فروشگاه‌ها از  آینه هوشمند استفاده می‌شود . مشتری بدون پوشیدن می‌تواند آن را روی بدن خود ببیند. مشتریان قادر خواهند بود که به‌طور مستقیم در آینه سفارش خود را درج نمایند.  این نوع آینه از واقعیت مجازی استفاده می‌نماید. آینه دارای سنسورهایی تشخیص حرکت است که با حرکت پرو کننده ، لباس را حرکت می‌دهد تا مشتری بتواند از هر طرفی ، لباس را ببیند.

هدف‌گذاری طرح توجیهی

  • هوشمند سازی اتاق پرو 100 فروشگاه تا پایان سال اول و اتصال به شبکه

  • اضافه نمودن سیستم هوشمند پرو عینک ، ساعت ، کروات ، کفش تا پایان سال دوم

 

طرح توجیهی مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

بیزینس پلن برای ویزای کانادا – مدارک مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی کانادا

5/5 - (12 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *