کافی شاپ زنجیره‌ای ( ) توسط به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد.

شرکت سرمایه گذاری راداد برای سرمایه گذاری در طرح کافی شاپ زنجیره‌ای در ایران ، برای پاسخگویی به نیاز دوستداران قهوه و محصولات با پایه قهوه برای کسب‌وکار خویش نیاز خود به تحقیقات بازار و نوشتن یک سند کسب و کار ( طرح توجیهی , Business Plan , بیزنس پلن ) را اعلام نمود.

پس از برآورد حق الزحمه و عقد قرارداد ، این بیزینس پلن (طرح توجیهی) را این شرکت نوشته شد.

بیزینس پلن کافی شاپ Coffee Shop طرح توجیهی

خلاصه اجرایی بیزینس پلن کافی شاپ (طرح توجیهی)

شرکت راداد برندی تحت عنوان ” ملو ” را ثبت نمود.

کافی شاپ ملو به عنوان محلی برای آرامش و فرار از استرس های روزانه , دیدار دوستان , مطالعه کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت تعریف شده است.

با توجه به رشد رو افزون تقاضا برای نوشیدن قهوه , مشتقات قهوه , نوشیدنی‌های سرد و گرم در چنین فضاهایی و همچنین دریافت خدمات باکیفیت، کافی شاپ ملو هم زمان سه شعبه در تهران راه‌اندازی خواهد نمود (کافی شاپ ملو دانشگاه , کافی شاپ ملو منطقه زعفرانیه و کافی شاپ ملو منطقه تهرانپارس).

این کافی شاپ به فروش دانه قهوه , قهوه آسیاب شده , شیرینی و ارائه کتاب رایگان خواهد پرداخت .

اهداف کافی شاپ ملو

بر اساس متن بیزینس پلن کافی شاپ [طرح توجیهی] کافی شاپ ملو در طی سال اول , به دنبال دستیابی به اهداف :

  1. دستیابی به مقام اول بهترین کافی شاپ تهران از نظر مشتریان
  2. عبور از نقطه سر بر سر در پایان شش ماه اول
  3. دستیابی به حاشیه سود 55%

نکات کلیدی موفقیت کافی شاپ ملو

عناصر کلیدی موفقیت این برند عبارتند از :

  • طراحی داخلی حرفه ای و بسیار باشکوه برای جذب بصری مشتریان
  • طراحی مناسب جایگاه وسایل و بخش‌های مختلف کسب‌وکار برای افزایش سهولت دسترسی و کارایی کارکنان
  • آموزش تخصصی کارکنان در حوزه خدمت به مشتری , فروشندگی و کار با دستگاه‌ها , محصولات غذایی با کیفیت و شکیل
  • وجود یک منسجم و قوی برای وفاداری سازی مشتریان , حداکثر سازی میزان حاشیه سود و ارائه اسپرسو بر اساس دستور عمل سنتی ایتالیایی

سایر مطالب :

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *