رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی ، افتخاری دیگر از گروه IranMCT است.

راه اندازی رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی ( فروشگاه زنجیره ای پاستا ) 

شرکت ط.م برای راه‌اندازی رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی ، تقاضای ( بیزینس پلن )  را به تیم مشاوران مدیریت ایران ارائه نمود .

این شرکت برای ارائه یک منوی کامل از ما مشاوره دریافت نمود و ما نیز با تحقیقات بازار در اروپا .

از این شرکت خواستیم که علاوه بر ارائه ماکارونی به سبک ایرانی به ارائه پاستا با طعم های گوناگون ( پاستا ماهی تون / پاستا ماهی آزاد / پاستا سبزیجات / پاستا ماهی‌دودی / پاستا ماهیچه / پاستا با سس تند / پاستا با سس آلفردو  … ) به همراه سالاد ، دسر و نوشیدنی.

در خصوص طعم های ارائه شده نیز سعی نمودیم تا دستور پخت را از یک سرآشپز ایتالیایی دریافت و ادویه های مورد نیاز را برای این شرکت از اروپا وارد ایران نماییم.

طرح توجیهی فروشگاه زنجیره‌ ای پاستا ایتالیایی

طرح توجیهی رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی

خلاصه اجرایی

در طرح توجیهی رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی ( راه اندازی رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی )  پیش بینی شده است که بر اساس رویه‌های مدیریت برند و فرایند برندسازی ، مسیری در پیش‌گرفته شود که مشتریان با طعم و روش پخت جدیدی روبرو شوند و تجربه برند زیبایی برای مصرف‌کننده ( فرد ، خانواده و بیرون بر ) ایجاد گردد.

همچنین فرایندهای در نظر گرفته شده باید به فروش محصولات با کیفیت ، خلاقانه در قیمت توجیه پذیر باشد و صد البته طراحی خود محصول نیز بسیار شکیل و دل‌نشین است.

در بخشی برندینگ نیز ، طراحی تمام شعب انجام و تصویر واحدی در تمام شعب پیش بینی شده است.

بودجه این رستوران ها از دارایی‌های شخصی مالک و نیز با جذب یک سرمایه‌گذار تامین خواهد شد.

اهداف

اهداف در نظر گرفته شده در بیزینس پلن رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی بر افزایش آگاهی از برند و خدمت بر مشتری است.

این دو عنوان همراه با افزایش فروش و باز شدن شعب جدید فروش خواهد بود.

شرکت ط.م تمایل دارد تا از استراتژی‌های زیر بهره ببرد :

  • ارائه محصول باکیفیت ، منوی خلاقانه
  • خلق ارزش پیشنهادی مناسب به مشتری
  • خلق آگاهی از برند از طریق تاکتیک‌های بازاریابی چریکی
  • تثبیت برنامه برای ایجاد نظم و انضباط
  • ارائه خدمت به مشتری بسیار مناسب و در خور نام فروشگاه
  • استفاده دائم از خدمات مشاوره مدیریت برای بروز رسانی خدمات و محصولات

ماموریت

بر اساس بیزینس پلن رستوران زنجیره ای پاستا ایتالیایی

  • ارائه با کیفیت ترین پاستا و ایجاد بهترین تجربه صرف غذا به سبک ایتالیا.
  • وجود ما وابسته است حفظ مشتری. تا زمانیکه به این مسئله پایبندیم، به تمام اهدافمان دست میابیم.
  • خدمات ما بیشتر از انتظارات مشتری خواهد بود.
5/5 - (11 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *