طرح توجیهی راه اندازی استدیو میکس و مسترینگ موسیقی,آهنگ ,آلبوم – استودیو ضبط صدا

ویزای سرمایه گذاری از نوع استارت آپ ( خود اشتغالی هنرمندان / کارآفرینی ) کانادا

بیزینس پلن / طرح توجیهی استارت آپ ( استدیو میکس و مسترینگ موسیقی – آهنگ و دوبله فیلم )

بیزینس پلن ویزای سرمایه گذاری کانادا ( طرح توجیهیطرح تجاری ) از نوع استارت آپ ، یک روش سریع گرفتن ویزای کانادا است . اخیرا بسیاری از هنرمندان ، مخترعین و افراد نخبه از طریق ویزای خود اشتغالی یا ویزای سرمایه گذاری ، تصمیم به میگیرند. این ویزا زمینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند در یک فضای جدید کسب و کار ، شانس موفقیت خود را امتحان نمایند.

آقای الخلافه در امارت و در شهر دوبی یک استدیو  میکس و مسترینگ دارد و در این حوزه  دارای 8 سال سابقه کار است و با هنرمندان معتبری از ایران ، لبنان ، عراق ، انگلیس ، … کار نموده است.

وی قصد دارد که با استفاده از ویزای سرمایه گذاری در شهر تورنتو یک استادیو میکس و مسترینگ آهنگ و دوبله فیلم بسیار حرفه ای با سرمایه ای در حدود 6.3 میلیون دلار تاسیس نماید. این بیزینس پلن باید بتواند در بازه زمانی 5 ساله ، ماهیت بخشهای متفاوتی از کسب و کار به دقت نشان دهد.

طراحی این استدیو توسط شرکت مهندسی ایتالیایی انجام شده که باید در مدن زمان 2 سال بر زمینی به مساحت 800 مترمربع و در 4 طبقه ساخته شود.

تاسیس استودیو ضبط صدا – استدیو میکس و مسترینگ موسیقی ساخت تولید آهنگ 

بیزینس پلن ویزای سرمایه گذاری کانادا استارت آپ ( استدیو میکس و مسترینگ آهنگ )

انواع استدیو میکس و مسترینگ موسیقی ساخت و تولید آهنگ

  • استودیو رده بالا

این نوع استودیوی ضبط موسیقی/صدا مجموعه کاملی از گزینه های ضبط را ارائه می دهد و هنرمندان حرفه ای و افرادی را هدف قرار می دهد که به دنبال هزینه های عالی برای آکوستیک، تجهیزات و پرسنل با کیفیت بالا هستند.

  • استودیو پروژه

این نوع از استودیوهای ضبط ضبط موسیقی/صدا اغلب از یک استودیوی گران قیمت کمتر هستند، اما ممکن است هنوز تجهیزات و پرسنل بالایی داشته باشند. استودیوهای پروژه معمولاً برای پروژه‌های ضبط غیرتجاری، پروژه‌های خاص صدای موسیقی و ضبط صدا استفاده می‌شوند.

  • استودیوی خانگی

این نوع استودیوی ضبط، یک عملیات ضبط خانگی کوچک، متعلق به خصوصی است که معمولاً از تجهیزات و پرسنل ارزان قیمتی برای افرادی که می‌خواهند با بودجه کمی ضبط کنند، استفاده می‌کند.

بخش های استدیو ضبط موسیقی مدنظر 

  • سه استادیو میکس و مسترینگ حرفه ای موسیقی (آهنگ)
  • استادیو دوبله
  • مرکز آموزش موسیقی
  • مرکز فروش آلات موسیقی
  • پارکینگ اختصاصی

خدمات

در استدیو میکس و مسترینگ موسیقی ساخت و تولید آهنگ ، خدمات شامل:

  • Producing / Audio
  • Production
  1. Recording
  2. Mixing / Audio
  • Engineering
  1. Audio Mastering
  2. Voiceover
  3. Session Players
  4. Musician Marketing
  5. Online Mixing and
  1. Songwriting
  1. آموزش میکس و مسترینگ کامل
  2. آموزش سینتی سایزر
  3. آموزش موسیقی الکترونیک
  4. آموزش نرم افزارهای حرفه ای مرتبط با ساخت و ادیت موسیقی
  5. آموزش صدابرداری استودیویی
  6. آموزش آهنگسازی و تنظیم

 

این بیزینس پلن باید بتواند توجیه اقتصادی این طرح را نشان دهد. بنابراین با جمع آوری اطلاعات کافی از بازار کانادا ، در مدت زمان 25 روز به این مهم دست پیدا نمودیم.

با توجه به تامین مالی، منابع اصلی تامین مالی یک استودیو ضبط، پس انداز شخصی، کارت های اعتباری، وام های بانکی و سرمایه گذاران فرشته هستند.

وقتی نوبت به وام های بانکی می رسد، بانک ها می خواهند طرح تجاری شما را بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که می توانید وام و سود خود را بازپرداخت کنید.

برای به دست آوردن این اطمینان، مسئول پرونده وام نه تنها می خواهد مطمئن شود که وضعیت مالی شما معقول است، بلکه می خواهد یک برنامه حرفه ای نیز ببیند. چنین طرحی به آنها این اطمینان را می دهد که می توانید با موفقیت و حرفه ای یک تجارت را اداره کنید. پس انداز شخصی و وام های بانکی رایج ترین راه های تامین مالی برای استودیوهای ضبط هستند.

تاسیس استدیو میکس و مسترینگ موسیقی ساخت تولید آهنگ – استودیو ضبط صدا

5/5 - (12 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *