بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی لوازم دسته دوم ورزشی

بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی چیست ؟

بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی یا بوم مدل فروشگاه آنلاین ابزاری برای درک شرایط کنونی بازاری است که قصد دارید در آن کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

آیا بیزینس مدل همان بیزینس پلن است ؟

خیر بیزیتنس مدل فقط به بیان کلیات و جوهره یک بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) را نشان می‌دهد.

بیزنس مدل برای ارائه به یک سرمایه گذار مناسب نیست. بیزینس پلن مثل نمونه طرح کسب و کار یک صفحه ای برای معرفی فضای کلی کسب و کار مناسب است.

آقای ج  قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی دست دوم را دارد.

او برای اینکه بفهمد که عوامل اصلی مهم موثر در این کسب و کار چیست ، سفارش یک بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی لوازم دسته دوم ورزشی به تیم مشاوران مدیریت ایران داد.

بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی لوازم دسته دوم ورزشی

خلاصه اجرائی

آقای ج با 15 سال سابقه کار در حوزه لوازم ورزشی تصمیم گرفته است که فروشگاه اینترنتی برای فروش لوازم ورزشی دسته دوم راه اندازی نماید.

این بیزینس در بازار نیچ است.

با انتخاب کالاهای دست دومی که همه به آنها احتیاج دارند، خدمات مناسبی را در قیمت مناسب ، به عنوان فرصتی باورنکردنی در اختیار علاقه مندان ورزشی قرار میدهد.

نرخ رشد پیش بینی شده برای نه زندگی کاملاً پایدار است و سودآوری آن در ماه ششم و 45 هزار دلار درآمد در سه سال تخمین زده می شود.

بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی لوازم دسته دوم ورزشی

  • بخش مشتریان :

کاربران اینترنت

ورزشکاران / فروشندگان لوازم ورزشی

  • ارتباط با مشتریان :

شبکه های اجتماعی / نظرات کاربران

  • کانال توزیع :

وب سایت و اپ

  • ارزش پیشنهادی

خرید محصولات سلامتی /  کاهش وزن / سرعت در ارسال / کاهش قیمت قابل توجه

  • منابع اصلی

طراحی مناسب وب سایت / خرید لوازم دست دوم با قیمت پایین / نیروی انسانی

  • شرکای کلیدی

فروشندگان بزرگ و کوچک لوازم ورزشی / شبکه باربری / شبکه بانکی

  • ساختار هزینه

نیروی انسانی / تبلیغات آنلاین / توزیع / تولید محتوا

بیانیه ماموریت

بر اساس بیزینس مدل فروشگاه اینترنتی لوازم دسته دوم ورزشی

ماموریت فروشگاه عبارت است از فروش لوازم ورزشی دست دوم اما باکیفیت با قیمت مناسب.

ما برای جذب و حفظ مشتری به حداکثر کیفیت و صداقت پایبندیم. خدمات ما از انتظارات مشتریان فراتر خواهد رفت.

اهداف

اهداف برای سه سال اول فعالیت شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک فروشگاه خرده فروشی که هدف اصلی آن فراتر از انتظارات مشتری است.
  • افزایش تعداد مشتریانی که حداقل 20٪ در سال از طریق عملکرد و انتخاب برتر خدمات.
  • کاهش وابستگی به منابع غیر قابل تجدید از طریق استفاده از کالاهای قابل استفاده مجدد.
  • درآمد سالانه بیش از 5 میلیارد دلار

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
تماس با ما از طریق واتس آپ