بیزینس پلن شرکت ساختمانی برای کانادا

بیزینس پلن شرکت ساختمانی برای کانادا ( ایالت انتاریو – شهر کینگز استون ) توسط آقای کوردانی به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد. هدف از تهیه این بیزینس پلن جذب یک شرکت آمریکایی برای همکاری و توسعه کسب و کار است.

تفاوت بیزینس پلن با بیزینس پلن

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای مهاجرت کارآفرین به کانادا

بیزینس پلن شرکت ساختمانی برای کانادا Construction Company

خلاصه اجرایی بیزینس پلن شرکت ساختمانی

مقدمه

شرکت Kourdani LLC ، یک شرکت ساختمانی کوچک است. این شرکت در طی ده سال گذشته با موفقیت در منطقه مانیتوبا کار کرده‌است و در پروژه‌های کوچک و بزرگ ساخت‌وساز، تعمیر و تغییر در پروژه‌های مسکونی تمرکز کرده ‌است. با رونق کسب‌وکار که در منطقه ، تمایل به بهبود حاشیه سود افزایش یافته است. شرکت قصد دارد بازار هدف خود را از مشتریان مسکونی به مشتریان تجاری بزرگ‌تر تغییر دهد. این برنامه کاری اهداف و وظایف این شرکت را تعیین خواهد نمود تا این گذار موفقیت‌آمیز بوده و سهم بازار کافی برای موفقیت در این بازار بسیار رقابتی ایجاد نماید.

شرکت کوردانی در سال ۱۹۸۵ کار خود آغاز نموده است. در سال ۱۹۹۳ شرکت اصلی با یک شرکت محلی با x ادغام شده است.

به عنوان بخشی از استراتژی رشد و تمرکز ، شرکت کوردانی در حال برنامه‌ریزی برای تغییر منشور خود از یک شرکت مسئولیت محدود به یک شرکت در کلاسC  در مانیتوبا در ۵ سال آینده است. این به شرکت کوردانی امکان دسترسی بیشتر به صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای افزایش رشد آن را می‌دهد.

خدمات شرکت ساختمانی 

شرکت کوردانی خدمات جامعی را ارایه می‌دهد که به شرکت اجازه می‌دهد تا هر کاری که لازم است برای اتمام یک پروژه انجام دهد. برخی از این خدمات عبارتند از: طراحی، تغییر رنگ و تغییر، اجازه، تهیه سایت، نجاری، بنیادهای سیمانی، نقاشی، و نصب تاسیسات. علاوه بر این، شرکت کوردانی فاقد مجوز برونسپاری است.

بازار

منطقه مانیتوبا در حال حاضر در حال ترقی است، رشد کلی کسب‌وکار در طول هفت سال گذشته به طور متوسط %x بوده‌است و انتظار می‌رود حداقل چهار سال بعد ادامه یابد. این باعث می‌شود که بازار بسیار جذابی برای شرکت کوردانی وجود داشته باشد.

ما بر روی مشتریانی تمرکز خواهیم کرد که بیش‌ترین حاشیه را به ما خواهند داد، به عبارت دیگر آن مشتریانی که خواستار ساخت ساختمان اداری هستند. این سریع‌ترین بخش رشد مشتریان تجاری است که به خدمات ما نیاز دارند. مقوله‌های دیگری که ما در آن خدمت می‌کنیم شامل بخش رستوران، بخش تسهیلات ویژه و سایر مشتریان بالقوه تجاری خواهد بود.

اهداف

کوردانی قصد دارد:

  1. به منظور بهبود حاشیه سود و افزایش سهم بازار محلی ، به طور قابل توجهی وارد بازارهای پیمانکاری ساختمانهای تجاری و اداری شوید.
  2. خدمات خود را گسترش داده و هزینه های خود را با ایجاد یک واحد نقاشی و همچنین اضافه کردن یک حسابدار به کارکنان ، توسعه دهد.
  3. شرایط طوری فراهم سازد که در پایان سال چهارم ، دفتر جدید خود را در مانیتوبا افتتاح نموده و شروع به بازاریابی و ارائه خدمات نماید.

ماموریت

کوردانی در تلاش است تا با ارائه بهترین کیفیت طراحی ، آماده سازی سایت ، تخمین صحیح هزینه ، ساخت و ساز و تعمیر و تغییر به مشتریانی که به خدمات ساخت و ساز در مقیاس بزرگ نیاز دارند ، اعم از ساختمان های اداری ، انبارها ، مجتمع های بزرگ آپارتمانی ، کارهای عمومی و غیره ارائه خدمات نماید.

کلید موفقیت موجود در بیزینس پلن شرکت ساختمانی 

در حال حاضر بازار ساخت و ساز تجاری محلی در حال رونق است. برای دستیابی به جایگاه قابل دفاع در این محیط ، کوردانی باید روی کارهای زیر تمرکز کند.

  1. حداقل سه قرارداد تجاری در مقیاس بزرگ طی سه سال آینده.
  2. تعداد مشتری خود را از طریق گسترش به مناطق جغرافیایی دیگر گسترش دهید تا سطح کافی از سودآوری را حفظ نماید.
  3. هزینه های بازاریابی را x٪ افزایش دهد..
4.3/5 - (3 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *