طرح توجیهی راه اندازی مزون طراحی و تولید لباس زنانه

طرح تجاری راه اندازی مزون طراحی و تولید لباس زنانه (فشن لباس زنانه / ایجاد و راه اندازی مزون لباس زنانه)

طرح توجیهی راه اندازی طراحی و تولید لباس زنانه ( مزون فشن لباس زنانه Fashion design ) توسط شرکت گ.م به تیم مشاوران مدیریت ایران ارائه شد و از ما خواسته شد که در حداقل زمان ممکن این طرح توجیهی ( بیزینس پلن Business Plan یا طرح کسب‌وکار تجاری ) را برای این شرکت تدوین نماییم .

شرکت گ.م از نوشتن طرح توجیهی دو هدف را دنبال می‌نماید :

  1. جذب سرمایه‌گذار خارجی یا داخلی
  2. تدوین نحوه بازاریابی محصولات خود در کشورهای همسایه و به خصوص حضور در بازار فشن کشورهای اسلامی

این شرکت در مسیر تدوین بیزینس پلن خود از خدمات مشاوره مدیریت این مجموعه نیز برای دریافت نمایندگی و نیز حضور در کلاس‌های آموزشی فوق تخصصی طراحی مد و فشن در ایتالیا و فرانسه نیز بهره برد تا سه نیروی طراح خود را با آخرین متد روز طراحی دنیا همگام سازد.

لباس‌های تولیدی این شرکت ابتدا به چند بوتیک خاص و لاکشری به فروش خواهد رفت و پس از مدتی به تعداد از عمده‌فروش‌ها برای توزیع وسیع البسه ارسال می‌گردد.

همچنین فروش آنلاین این شرکت نیز با در نظر گرفته شده است.

 بیزینس business plan پلن طرح توجیهی راه اندازی طراحی و تولید لباس زنانه ( فشن لباس زنانه / ایجاد و راه اندازی مزون لباس زنانه

محصولات و خدمات

تمرکز اصلی این شرکت بر خط تولید لباس زنانه است .

لباس‌هایی نفیس ، زیبا و با طرح‌هایی عملی و قابل پوشیدن .

طرح‌های لباس به گونه‌ای است که حداقل یک سال بتوان پوشید و ترکیبی از عناصر پایه‌ای ثابت و روندهای مرتبط با فشن سال.

مشتری هدف

در طرح توجیهی راه اندازی طراحی و تولید لباس زنانه ، مشتری هدف زنان متمول بین 25 تا 45 سال در نظر گرفته شده است.

افرادی که در حدود 19% زنان کل بازار هدف را تشکیل داده و به طور متوسط درآمدی در حدود ……. در ماه را دارند.

در حدود 70% آنان متاهل هستند و 12% آنان در حرفه‌های تخصصی مشغول به کار هستند.

عوامل موفقیت کلیدی

  • این برند قصد دارد تا محصولاتی بر اساس فشن روز دنیا ، با کیفیت بالا و قابلیت خرید ارائه نماید. بسیاری از طراحان فشن به سمت تولید انبوه رفته‌اند. اما با تمایل روز افزون خانم‌ها به ایجاد تمایز ، بخصوص در میان خانم‌های جوان زیر 30 سال ، آنان به دنبال محصولی خاص و لاکشری هستند که هر کجایی پیدا نشود.
  • تعداد نقاط فروش این محصول به تدریج زیاد می‌گردد.
  • مدیران این شرکت دارای سابقه کاری طولانی در حوزه تجارت لباس هستند
  • ….

محصولات

محصولات این شرکت در دسته‌ها فراوانی خواهد بود :

  • تاپ آستین بلند و آستین کوتاه
  • شلوار، دامن بلند، دامن کوتاه، شورت
  • لباس شنا
  • لباس خواب
  • کفش
  • ژاکت
  • شلوار جین
  • لباس
  • لباس عروس
  • دامن

دسته‌بندی مشتریان

مشتریان ما دو دسته اصلی هستند :

  1. زنان ثروتمند خانه‌دار : زنان ثروتمندی که به دنبال لباس مد روز جذب هستند.
  2. زنان ثروتمند شاغل : زنان شاغلی که محیط کار خود به دنبال لباس مد روز و مناسب هستند.

راه اندازی طراحی و تولید لباس زنانه ، مزون لباس زنانه

4.9/5 - (10 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *