فروشگاه تعمیرات و فروش موبایل ، شاید فکرش را هم نمی کردید که این نوع از فروشگاه ها هم به طرح توجیهی نیاز داشته باشند.

جناب آقای مهندس ت.ن قصد داشتند که با از طریق طرح توجیهی فروشگاه تعمیرات و فروش موبایل شریکی را برای جذب نمایند.

طرح توجیهی فروشگاه تعمیرات و فروش موبایل

طراحی کسب‌وکار مرتبط با تعمیر و فروش گوشی‌های همراه

تلفن همراه عامل ایجاد انقلاب اطلاعاتی بود، زیرا نحوه دریافت صدا را باز تعریف نمود.

اما در ابتدا به علت هزینه های بالا، در دسترس همگان نبود.

نتیجتا، ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه  (تلفن موبایل) به دنبال پیدا کردن راهی برای گاهش زمان، افزایش حجم خدمات و افزایش منابع در دسترس برای کاهش هزینه ها هستند.

شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و سازندگان تجهیزات ارتباطی در سراسر جهان برای گسترش بازار خویش با بهره گیری از توانمندی و سرمایه افراد مشتاق به دنبال جذب این افراد می باشند تا به عنوان نماینده، محلی برای فروش محصولات و ارائه خدمات آنان در بازارهای متفاوت باشند.

پروژه توجیهی برای ایجاد فروشگاه تعمیر و فروش تلفن‌های همراه

زیرا میلیون های تلفن همراهی که در دست مردم وجود دارد، به این خدمات و تجهیزات نیاز دارند.

شرکت بیزینس-لایت به عنوان وارد کننده تجهیزات تلفن همراه برای توسعه بازار، به دنبال ایجاد مراکز فروش تجهیزات موبایل ( مغازه فروش وسایل جانبی موبایل  و تعمیر موبایل ) از تیم مشاوران مدیریت ایران درخواست مشاوره برای نوشتن طرح توجیهی نمود.

این شرکت با سرمایه گذاری مناسب بر ، تجهیزات و به دنبال کسب سهم بالایی از بازار فروش و تعمیر تلفن همراه است.

همچنین با جذب سرمایه گذار به توسعه بازار تعمیر تخصصی تجهیزات و ساخت تجهیزات جانبی در ایران است.

عوامل موفقیت

عناصر موفقیت شرکت در طرح توجیهی فروشگاه تعمیرات و فروش موبایل به شرح ذیل است :

  1. ارائه خدمات پس از فروش مناسب
  2. تقویت شبکه مشتری معرف
  3. تمرکز بر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های تلفن همراه GSM هوشمند اندروید . ویندوز ، ای.او.اس
  4. پاسخگویی سریع به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مشتریان

ماموریت فروشگاه تعمیرات و تجهیزات موبایل

ماموریت فروشگاه های شرکت بر ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است. مدیر هر فروشگاه باید خدمات خود را سریع ، مناسب و منطبق با نیاز هر مشتری به وی ارائه دهند.

همچنین مدیر فروشگاه باید خدمات مشاوره تخصصی را به مشتری ارائه دهد .

مدیر و فروشندگان باید بتواند رابطه حرفه ای و قوی با مشتری و تامین کنندگان  برقرار سازند و با دریافت آموزشهای جدید ، خود را با تغییرات تکنولوژیک بازار هماهنگ نمایید.

اهداف تعمیرات و تجهیزات موبایل

برنامه شرکت بر تمرکز بر بازار هدف است تا در بازار رسوخ مناسبی داشته باشیم :

تمرکز بر مشتریان تجاری خاص، تمرکز بر مشتری تجاری معمولی و تمرکز بر مشتریان حقیقی .

فروشگاه های این شرکت ابتدا در مراکز اصلی فروش تجهیزات مرتبط با موبایل راه اندازی و سپس به در سایر مناطق جغرافیایی افتتاح خواهد شد.

اهداف تجاری

  • رشد شرکت
  • تبدیل شدن به رهبر سیستم پخش و توزیع خدمات و تجهیزات تلفن همراه
  • افزایش تعداد فروشگاه های خرده فروشی

اهداف مالی

  • افزایش درآمد

اهداف بازاریابی

  • افزایش فعالیتهای
  • توسعه بازار
  • افزایش نقاط دسترسی
  •  تلاش شناخت برند

برنامه کاری مغازه تعمیر و فروش گوشی‌های همراه

5/5 - (16 امتیاز)