بیزینس پلن باشگاه بدن سازی برای جذب مشتریان هر چه بیشتر لازم و ضروری می باشد. مدیریت باشگاه بدنسازی بینا برای توسعه کسب و کار خود برای نوشتن بیزینس پلن به تیم مشاوران مدیریت ایران مراجعه نمود.
بیزینس پلن باشگاه بدن سازی باید بتواند به مدیریت این مجموعه در دریافت وام و جذب شریک تجاری کمک نماید.
باشگاه بدنسازی و فیتنس بینا
مدیریت باشگاه بدنسازی بینا باشگاهی برای فعالیت های ورزشی مرتبط با بدن سازی است که در شمال تهران ایجاد شده است. در حدود 90 درصد اعضای این باشگاه، افرادی زیر 45 سال هستند. باشگاه بدن سازی بینا در حال حاضر در حدود 350 عضو دارد.
این باشگاه قصد دارد تا با ارائه راهکارهای جدید و جذب سرمایه گذار به سمت توسعه کمی و کیفی حرکت و تعداد اعضا را در سه سال آینده به 800 نفر برساند. یکی از نقاط قوت و موفقیت باشگاه بدنسازی بینا، قیمت منطقی برای افراد زیر 18 سال، تامین فضایی امن و محلی برای نگهداری خردسالان در زمان استفاده بزرگسالان از امکانات سالن است. خدمات مراقبت از کودکان تا جایی مورد استقبال واقع شده است که مدیران این سالن ورزشی اقدام به توسعه و افزایش امکانات آن نمودهاند.
خلاصه اجرایی
بر اساس بیزینس پلن باشگاه بدنسازی ( فیتنس کلاب )
باشگاه تناسب اندام یک موسسه سلامت و تندرستی است که به اعضای خود این فرصت را می دهد تا سلامت جسمی و روانی خود را بهبود بخشند. این باشگاه مجموعه ای از تجهیزات و خدمات را برای رفع نیازهای اعضای خود ارائه می دهد، از جمله کلاس های تناسب اندام گروهی، آموزش های شخصی و انواع تجهیزات تمرینی. بازار هدف باشگاه افرادی است که به دنبال مکانی مناسب و مقرون به صرفه برای تمرین هستند و همچنین کسانی که به دنبال جامعه حمایتی برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف تناسب اندام خود هستند.
تحلیل بازار
بیزینس پلن باشگاه بدنسازی ( فیتنس کلاب )
صنعت تناسب اندام در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و تعداد فزاینده ای از مردم سلامت و تندرستی خود را در اولویت قرار داده اند. باشگاه ما بر ارائه تجهیزات و خدمات با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه تمرکز خواهد کرد و آن را برای طیف گسترده ای از افراد در دسترس قرار می دهد. ما همچنین کسانی را که به دنبال یک جامعه حمایت کننده هستند و همچنین کسانی که به دنبال یک مکان مناسب و قابل دسترس هستند را هدف قرار خواهیم داد.
خدمات
بیزینس پلن باشگاه بدنسازی
این باشگاه طیف وسیعی از تجهیزات و خدمات را برای رفع نیازهای اعضای خود ارائه می دهد، از جمله:
کلاس های بدنسازی گروهی
آموزش شخصی
تجهیزات تمرین با وزنه
تجهیزات قلب و عروق
کلاس های یوگا و پیلاتس
رختکن با دوش و وسایل تعویض لباس
کلاس های تمرین مجازی
استراتژی بازاریابی باشگاه بدنسازی
این باشگاه طیف وسیعی از استراتژی های بازاریابی را برای دستیابی به بازار هدف خود به کار خواهد گرفت، از جمله:
- رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین
- بازاریابی ایمیلی
- برنامه های ارجاع
- اطلاع رسانی و رویدادهای جامعه
- مشارکت با شرکت ها و سازمان های محلی
برنامه مالی باشگاه بدنسازی
هزینه های راه اندازی باشگاه شامل خرید تجهیزات، اجاره و نوسازی تاسیسات و هزینه های بازاریابی خواهد بود. این باشگاه از طریق حق عضویت و خدمات آموزشی شخصی درآمدزایی خواهد کرد. این باشگاه قصد دارد در سال اول فعالیت خود را شکسته و در سال دوم به سوددهی دست یابد.
تیم مدیریت
این باشگاه توسط تیمی از متخصصان با تجربه در صنعت تناسب اندام، از جمله مدیر کل، مدیر تناسب اندام و مدیر آموزش شخصی اداره خواهد شد. تیم مدیریت مسئول نظارت بر تمامی جوانب عملیات باشگاه و اطمینان از رضایت اعضای آن خواهد بود.
بیزینس پلن باشگاه بدنسازی
اهداف باشگاه بدنسازی
حفظ و رشد سهم بازار به عنوان تنها باشگاه بدنسازی در این منطقه جغرافیایی خاص.
مساحت سالن بدنسازی در حدود 600 متر مربع و مساحت سالن فیتنس در حدود 160 متر مربع میباشد. هدف این باشگاه بدن سازی، ایجاد ارتباط با تمام اعضای خانواده از طریق فعالیت های ورزشی و خدمات متفاوت است. مدیریت این باشگاه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان از تیم مشاوران مدیریت ایران، درخواست نمود که علاوه بر بیزینس پلن باشگاه بدن سازی ، آموزش خدمت به مشتری را نیز برای آنان برگزار نماید.
سیستم مشاوره ورزشی / برنامه ورزشی
در بیزینس پلن باشگاه بدن سازی یک سیستم مشاوره ورزشی برای این باشگاه به شکل هیچ باشگاهی در ایران نیست ، مدنظر قرار گرفته است و فرایند ارائه برنامه و مشاوره بر اساس حالت فیزیکی بدن هر فرد، سن، جنس و بر اساس نتایج آزمایش هورمون و خون میباشد.
باشگاه بدنسازی بینا هفت روز هفت و 24 ساعت در اختیار مشتریان است.
خدمات باشگاه بدنسازی بینا
- مشاوره پزشکی ورزشی
- استخر . سونا . جکوزی
- سالن بدن سازی
- اتاق ماساژ
- اتاق مه
- اتاق بازی بیلیارد و فوتبال دستی
- محل نگهداری کودکان
- بوفه
- فروشگاه وسایل و مکمل غذایی و دارویی ورزشی
- پارکینگ
- مدرس و مربی حرفهای با مدرک درجه 2 و درجه 1
تحلیل بازار
این باشگاه بدنسازی در منطقه یک تهران قرار گرفته است. ساکنین این منطقه از افراد متمول تهران هستند. تعداد مخاطبین این باشگاه در این ناحیه خاص در حدود 400 هزار نفر است.
در صورتی که شما نیز برای تهیه طرح توجیهی باشگاه بدن سازی نیاز به مشاوره داشتید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.
کلیدهای موفقیت باشگاه بدنسازی
با بهترین و خلاقانه ترین محصول، ارزشی را به مشتریان ارائه دهید.
ایجاد روابط قوی با توزیع کنندگان، پیش بینی نیازهای آنها.
برای اطمینان از سودآوری از کنترل های مالی سختگیرانه استفاده کنید.
مدیریت یک باشگاه بدنسازی شامل چندین مرحله کلیدی است
- تعیین اهداف و مقاصد روشن: تعیین کنید که می خواهید باشگاه به چه چیزی دست یابد، مانند ارتقای تناسب اندام، ایجاد یک جامعه بدنسازان، یا ارائه فرصت های رقابتی.
- ایجاد بودجه: بودجه ای برای باشگاه تهیه کنید که شامل هزینه های تجهیزات، امکانات و کارکنان و برنامه ای برای درآمدزایی از طریق حق عضویت، حمایت مالی یا رویدادها می شود.
- استخدام کارکنان: تیمی از مربیان، مربیان و کادر پشتیبانی مجرب و واجد شرایط را برای کمک به اداره باشگاه استخدام کنید. مطمئن شوید که آنها در مورد بدنسازی آگاه و مشتاق هستند.
- ایمن سازی یک مرکز: مکان مناسبی را برای باشگاه پیدا کنید که دارای فضا و تجهیزات لازم برای پشتیبانی از فعالیت ها و برنامه های ارائه شده باشد.
- توسعه یک برنامه عضویت: یک برنامه عضویت ایجاد کنید که مزایای مختلفی مانند دسترسی به تجهیزات را ارائه دهد.