خلاصه اجرایی طرح توجیهی مشاور املاک که توسط تیم مشاوران مدیریت ایران انجام شده است.

شرکت ط.ا  (مسئولیت محدود) یک شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) که بر املاک و مستقلات در ایران سرمایه گذاری می نماید و قصد دارد در حوزه خرید ، فروش ، رهن و اجازه املاک و مستقلات خود یک آژانس معاملات ملکی (مشاور املاک) تاسیس نماید و

به منظور درک صحیح از بازار و توجیه یا عدم توجیه اقتصادی این سرمایه‌گذاری با ما تماس گرفته شد، تا طرح توجیهی آژانس مشاور املاک برایشان تدوین گردد.

همچنین این طرح توجیهی مشاور املاک برای جذب یک سرمایه گذار نیز مورد استفاده مواقع خواهد شد.

خلاصه اجرایی طرح توجیهی مشاوره املاک بیزینس پلن

هزاران نفر در سراسر دنیا مشاور املاک هستند.

طی ۱۰ سال اخیر تعداد مشاوران املاک کشور 2.6 برابر شده است .

تعداد کل مشاورین املاک فعال در شهر تهران به حدود 11500 مورد می‌باشد.

این مشاوران در زمینه خرید و فروش خانه و املاک تجاری به مشتریانشان کمک می کنند.

یک مشاور املاک موفق مشاوری است که محله یا محلات تحت پوشش را به خوبی بشناسد ، همچنین درک درستی از شرایط و قواعد مناطق مختلف داشته باشد. از سوی دیگر باید توانایی تعیین ارزش احتمالی یک ملک را داشته باشد.

بنابراین در چنین بازار بزرگ و پر رقابتی داشتن طرح توجیهی برای مشاور املاک ( بیزینس پلن آژانس معاملات ملکی ) چیزی عجیبی نخواهد بود.

طرح توجیهی مشاور املاک

شرکت ط.ا  ( مسئولیت محدود ) در تهران و دوبی به ثبت رسیده است و حدود 17 سال سابقه کار دارد.

این شرکت در حوزه سرمایه گذاری تولید و توسعه املاک و مستقلات تمرکز دارد.

خدمات

بر اساس طرح توجیهی نوشته شده برای این مشاوره املاک ، شرکت ط.ا قصد ارائه خدمات کامل شامل مشاوره املاک ، رهن و خدمات مرتبط با آن است.

  1. ایجاد یک پایگاه داده بسیار حرفه ای سه بعدی و دو بعدی برای مشتریان
  2. اعزام مشاور
  3. ارائه مشاوره دریافت وام
  4. ارائه تحلیل بازار تطبیقی برای فروشندگان بالقوه
  5. ارائه مشاوره ارزیابی طرح‌های تولید ساختمان

 ماموریت

ماموریت ما ارائه خدمات مشاور املاک بر اساس آخرین فن‌آوری های روز دنیا با مرکزیت تهران در سراسر ایران است.

عناصر کلیدی موفقیت

شرکت بر اساس یک برنامه 10 ساله به دنبال سودآوری است.

عناصر اصلی برنامه بر نکات کلیدی زیر است :

  • عبور از نقطه سر بر سر در کمتر از دو سال
  • عقد قرارداد با شرکت‌های بین‌المللی املاک و مستقلات
  • دستیابی به رضایت مشتری در حدود 93% برای برقراری یک رابطه بلندمدت با مشتریان بر اساس بازاریابی دهان به دهان.

دسته بندی مشتریان

تولیدات این شرکت برای یک سوم بالای بازار است .

جایی به اصطلاحا آن را بازار لاکشری می‌نمایند.

حوزه عمل این مجموعه بر بازارهایی خاصی است که مشتریان با تمول مالی بالا حضور دارند.

در صورتی که برای طرح توجیهی مشاوره املاک خود نیاز به طرح توجیهی دارید همین حالا با تیم تخصصی بیزینس پلن تماس حاصل فرمایید.

طرح توجیهی مشاور املاک

طرح توجیهی مشاور املاک و مستغلات یک سند مکتوب است که اهداف، استراتژی ها و اقداماتی را که یک مشاور املاک و مستغلات یا یک نماینده انفرادی قصد دارد برای دستیابی به نتایج دلخواه خود انجام دهد را مشخص می کند. این یک نقشه راه برای موفقیت است که جهت و تمرکز کسب و کار را فراهم می کند و به عنوان یک نقطه مرجع برای پیگیری پیشرفت و انجام تنظیمات لازم عمل می کند.

در اینجا برخی از عناصر کلیدی که معمولاً در طرح توجیهی مشاور املاک و مستغلات گنجانده می شوند آورده شده است:

خلاصه اجرایی: این بخش یک نمای کلی از ماموریت، اهداف و بازار هدف شرکت و همچنین خلاصه ای از استراتژی ها و تاکتیک های کلیدی را ارائه می دهد.

تجزیه و تحلیل بازار: این بخش شامل تحقیق در مورد بازار املاک و مستغلات محلی، از جمله روند بازار، رقبا و مشتریان هدف است.

طرح بازاریابی: این بخش به تشریح استراتژی ها و تاکتیک هایی که برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می شود، از جمله تبلیغات، بازاریابی و شبکه می پردازد.

طرح فروش: این بخش یک برنامه دقیق برای نحوه تولید سرنخ، تبدیل آنها به فروش و بستن معاملات ارائه می دهد.

ارائه خدمات: این بخش خدماتی را که شرکت ارائه خواهد کرد، از جمله لیست املاک، نمایندگی خریداران، نمایندگی فروشندگان، مدیریت املاک و موارد دیگر را تشریح می کند.

برنامه مالی: این بخش شامل پیش‌بینی‌های مالی دقیق، از جمله درآمد و هزینه‌های پیش‌بینی‌شده، و همچنین تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر است.

طرح عملیات: این بخش به تشریح عملیات روزانه کسب و کار، از جمله سیستم ها و فرآیندهای مدیریت سرنخ ها، مشتریان، دارایی ها و امور مالی می پردازد.

تیم مدیریت: این بخش اطلاعات پس زمینه اعضای کلیدی تیم مدیریت از جمله تجربه و تخصص آنها را ارائه می دهد.

نتیجه گیری: این بخش نکات اصلی طرح توجیهی مشاور املاک و مستغلات را خلاصه می کند و تعهد شرکت را برای دستیابی به اهدافش تکرار می کند.

ایجاد یک طرح توجیهی مشاور املاک و مستغلات اولین گام مهم برای هر کسب و کار یا نماینده املاک است، و باید به طور منظم بررسی و به روز شود تا اطمینان حاصل شود که مرتبط و موثر در دستیابی به نتایج مورد نظر باقی می ماند.

طرح توجیهی مشاور املاک

5/5 - (7 امتیاز)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *