بیزینس پلن تولید خمیردندان ضد حساسیت و ترمیم کننده گیاهی توسط آقای دکتر م.م به تیم مشاوران مدیریت ایران سفارش داده شد.
نوشتن طرح توجیهی (بیزینس پلن Business Plan ) مهمترین کاری است که صاحب ایده میتواند برای جذب سرمایه گذار انجام دهد.
آقای دکتر م.م با ابداع و ثبت خمیردندان ضد حساسیت و ترمیم کننده گیاهی در کشور فرانسه به دنبال استفاده از ویزای استارت آپ کانادا است.
از آنجا برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا باید دارای یک ایده مناسب و جدید باشید ، ایشان پس از ثبت این محصول ، تصمیم گرفتند که با کمک این نوع ویزا ، به کانادا مهاجرت نمایند.
سرمایه گذاری بر این طرح توسط یک شرکت انجل کانادایی تایید شد.
از آنجا معرفی این نوع از محصولات نیاز به گذراندن مراحل و مقدمات خاصی دارد ، وجود یک شرکت انجل با سرمایه کافی میتواند به تولید این محصول کمک بسیاری نماید.
ویژگی های محصول
بر اساس بیزینس پلن تولید خمیردندان ضد حساسیت و ترمیم کننده گیاهی :
این خمیر دندان با داشتن مواد اولیه گیاهی پکیجی کامل برای محافظت و حفظ سلامت دندانهاست.
ترکیبات این محصول برای بازسازی نقاط پوسیده دندان که ایجاد حساسیت میکنند، بسیار مفید است.
این خمیر دندان درد ناشی از حساس شدن دندان را نیز از بین میبرند و همچنین یک لایه محافظ روی دندان آسیبدیده ایجاد میکند و مانع تحریک شدن ناحیه آسیب دیده میشود.
خمیر دندان گیاهی همچنین در از بین رفتن پلاکهای ایجادشده روی دندان و جلوگیری از بروز مجدد آنها نیز موثر است.
یکی از ویژگیهای خاص این محصول، ضد درد بودن آن است که در فاصله زمانی تا مراجعه به پزشک، به خوبی درد دندان پوسیده را کنترل میکند.
خمیردندان گیاهی به کوچک شدن حفرههای دندانی هم کمک میکند.
ویژگیهای خاص
بر اساس بیزینس پلن تولید خمیردندان ضد حساسیت و ترمیم کننده گیاهی :
- این خمیر دندان میتواند تا 99% باکتریهای روی سطح زبان را نیز از بین ببرد
- رنگ خمیردندان بعد از منقضی شدن تغییر پیدا مینماید
- این خمیر دندان با ترکیب خاصی که دارد موجب سفیدی به طرز حیرت آوری شود
تحلیل بازار
بر اساس طرح توجیهی تولید خمیردندان ضد حساسیت و ترمیم کننده گیاهی :
پیش بینی می شود ارزش بازار جهانی خمیردندان تا سال 2023 به حدود 27.7 میلیارد دلار برسد.
بازار آسیا پاسیفیک سهم عمده ای را در بازار جهانی خمیر دندان دارد.
حدود 8.9 میلیارد واحد خمیردندان مصرف شده در سال 2019 که مداوم در حال رشد است.
افزایش مشکلات دندانپزشکی در کودکان و بزرگسالان به دلیل عادات غذایی نادرست در درجه اول بازار را به سمت خود سوق داده است.
همچنین ، افزایش حق بیمه و مصرف کننده که به دنبال راه حل هدفمند تر هستند ، باعث تسریع بیشتر بازار خمیردندان می شود.