۵ (۱۰۰%) ۲ votes

بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی کادویی و تزئینات

بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی کادویی و تزئینات توسط آقای کاوه در سال جاری به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار گردید. آقای کاوه به منظور جذب سرمایه‌گذار به بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی کادویی و تزئینات نیاز داشت . در این مسیر از مشاوره این تیم برای طراحی وب‌سایت و نحوه ارائه خدمات نیز استفاده می‌نماید. ایده این فروشگاه اینترنتی قرار از سابقه ۱۵ ساله ایشان در این بازار سرچشمه گرفته است.

بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی کادویی و تزئینات

از آنجایی که بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) برای تشریح شرایط گذشته ، حال و آینده یک کسب‌وکار است و سرمایه‌گذار این فروشگاه به مطالعه آن باید به این نتیجه دست یابد که شرایط اقدامات مدنظر و سود حاصل برای سرمایه‌گذاری وی جذاب است یا خیر .

اهداف

برخی از اهداف در نظر گرفته شده برای  بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی کادویی و تزئینات به شرح ذیل است :

  • تبدیل این فروشگاه به برترین فروشگاه اینترنتی کادویی و تزئیناتی ایران.
  • در سال اول ، دستیابی به حاشیه سود ناخالص بیش از ۴۰٪
  • جذب حداقل ۵۰۰۰ مشتری تا پایان سال دوم با استفاده از خدمات مشتری محوری و بازاریابی.
  • دستیابی به سود خالص مدنظر تا پایان سال  سوم

مأموریت

این فروشگاه متخصص در ارائه هدایای زیبا، کلکسیونی از عروسک و لوازم جانبی مرتبط است. ارائه محصولات با کیفیت در یک محیط دوستانه

کلید موفقیت

  • برای موفقیت در این کسب‌وکار باید:
  • فروش محصولات موردنیاز مشتری با بالاترین کیفیت.
  • ارائه خدمات مشتری با احترام به نیاز مشتری
  • ایجاد روابط عالی فروشنده / تامین کننده که حمل‌ونقل سریع سفارشات را تسهیل می‌کند.
  • تبلیغات و ترویج فروشگاه در فصل خرید.
  • حفظ موجودی انبار
  • جستجوی دائم برای اضافه نمودن محصولات جدید به سبد کالا

تقسیم بازار

مشتری ایده آل :

  • طبقه متوسط به بالا
  • ۳۰-۷۵ سال سن
  • تحصیل کرده
  • خانواده محور

ما این مشتریان را با ارائه محصولات منحصربه‌فرد و غیرمعمولی جذب  منماییم ، این فروشگاه محصولاتی را ارائه خواهد نمود که در بازار ایران وجود نداشته باشد.

تحلیل صنعت

مصرف‌کنندگان بیشتر و بیشتر به دنبال خرده‌فروشی‌های مستقل هستند که بتوانند خانه و یا مراسم خود را بر اساس سلیقه شخصی خویش طراحی و زیبا نمایند.

 

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط