بیزینس پلن کافی شاپ زنجیره‎ای

شرکت سرمایه‌گذاری راداد برای سرمایه‌گذاری بر کافی شاپ زنجیره‌ای در ایران ، برای پاسخگویی به نیاز دوستداران قهوه و محصولات با پایه قهوه برای کسب‌وکار خویش نیاز خود به تحقیقات بازار و نوشتن یک سند کسب‌وکار ( طرح توجیهی / Business Plan / بیزنس پلن ) را اعلام نمود. پس از برآورد حق‌الزحمه و عقد قرارداد ، این بیزینس پلن را این شرکت نوشته شد.

بیزینس پلن کافی شاپ Coffee Shop طرح توجیهی

خلاصه اجرایی بیزینس پلن کافی شاپ

شرکت راداد برندی تحت عنوان ” ملو ” را ثبت نمود.

کافی شاپ ملو به عنوان محلی برای آرامش و فرار از استرس‌های روزانه ، دیدار دوستان ، مطالعه کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت تعریف شده است. با توجه به رشد رو افزون تقاضا برای نوشیدن قهوه ، مشتقات قهوه ، نوشیدنی‌های سرد و گرم در چنین فضاهایی و همچنین دریافت خدمات باکیفیت، کافی شاپ ملو هم‌زمان سه شعبه در تهران راه‌اندازی خواهد نمود ( کافی شاپ ملو دانشگاه … / کافی شاپ ملو منطقه زعفرانیه و کافی شاپ ملو منطقه تهران‌پارس ) .

این کافی شاپ به فروش دانه قهوه ،  قهوه آسیاب شده ،  شیرینی و ارائه کتاب رایگان خواهد پرداخت .

اهداف کافی شاپ ملو

کافی شاپ ملو در طی سال اول ، به دنبال دستیابی به اهداف زیر است :

  • دستیابی به مقام اول بهترین کافی شاپ تهران از نظر مشتریان
  • عبور از نقطه سر بر سر در پایان شش ماه اول
  • دستیابی به حاشیه سود ۵۵%

نکات کلیدی موفقیت کافی شاپ ملو

عناصر کلیدی موفقیت این برند عبارت‌اند از :

  • طراحی داخلی حرفه‌ای و بسیار باشکوه برای جذب بصری مشتریان
  • طراحی مناسب جایگاه وسایل و بخش‌های مختلف کسب‌وکار برای افزایش سهولت دسترسی و کارایی کارکنان
  • آموزش تخصصی کارکنان در حوزه خدمت به مشتری ، فروشندگی و کار با دستگاه‌ها ، تولید محصولات غذایی با کیفیت و شکیل
  • وجود یک برنامه بازاریابی منسجم و قوی برای وفاداری سازی مشتریان، حداکثر سازی میزان حاشیه سود و ارائه اسپرسو بر اساس دستور عمل سنتی ایتالیایی

 

سایر مطالب :