بیزینس پلن کافی شاپ زنجیرهای توسط به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد.
شرکت سرمایهگذاری راداد برای سرمایهگذاری در طرح کافی شاپ زنجیرهای در ایران ، برای پاسخگویی به نیاز دوستداران قهوه و محصولات با پایه قهوه برای کسبوکار خویش نیاز خود به تحقیقات بازار و نوشتن یک سند کسبوکار ( طرح توجیهی / Business Plan / بیزنس پلن ) را اعلام نمود.
پس از برآورد حقالزحمه و عقد قرارداد ، این بیزینس پلن را این شرکت نوشته شد.
خلاصه اجرایی بیزینس پلن کافی شاپ
شرکت راداد برندی تحت عنوان ” ملو ” را ثبت نمود.
کافی شاپ ملو به عنوان محلی برای آرامش و فرار از استرسهای روزانه ، دیدار دوستان ، مطالعه کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت تعریف شده است.
با توجه به رشد رو افزون تقاضا برای نوشیدن قهوه ، مشتقات قهوه ، نوشیدنیهای سرد و گرم در چنین فضاهایی و همچنین دریافت خدمات باکیفیت، کافی شاپ ملو همزمان سه شعبه در تهران راهاندازی خواهد نمود ( کافی شاپ ملو دانشگاه … / کافی شاپ ملو منطقه زعفرانیه و کافی شاپ ملو منطقه تهرانپارس ) .
این کافی شاپ به فروش دانه قهوه ، قهوه آسیاب شده ، شیرینی و ارائه کتاب رایگان خواهد پرداخت .
اهداف کافی شاپ ملو
بر اساس متن بیزینس پلن کافی شاپ ، کافی شاپ ملو در طی سال اول ، به دنبال دستیابی به اهداف زیر است :
- دستیابی به مقام اول بهترین کافی شاپ تهران از نظر مشتریان
- عبور از نقطه سر بر سر در پایان شش ماه اول
- دستیابی به حاشیه سود 55%
نکات کلیدی موفقیت کافی شاپ ملو
عناصر کلیدی موفقیت این برند عبارتنداز :
- طراحی داخلی حرفهای و بسیار باشکوه برای جذب بصری مشتریان
- طراحی مناسب جایگاه وسایل و بخشهای مختلف کسبوکار برای افزایش سهولت دسترسی و کارایی کارکنان
- آموزش تخصصی کارکنان در حوزه خدمت به مشتری ، فروشندگی و کار با دستگاهها ، تولید محصولات غذایی با کیفیت و شکیل
- وجود یک برنامه بازاریابی منسجم و قوی برای وفاداری سازی مشتریان، حداکثر سازی میزان حاشیه سود و ارائه اسپرسو بر اساس دستور عمل سنتی ایتالیایی
سایر مطالب :